Hoe kan ik mijn mentor bereiken?

19 april 2018 21:54 Gepubliceerd door

Jouw mentor is verplicht om ten minste vier dagen per week telefonisch bereikbaar te zijn voor de cliënten. Per mentor kan deze bereikbaarheid verschillen. Ik ben telefonisch bereikbaar op alle ochtenden, behalve de woensdag. Bereikbaar zijn betekent niet dat ik altijd meteen de telefoon opneem. Soms heb ik een gesprek of ben ik met een andere cliënt bezig. Spreek daarom altijd een bericht in zodat ik weet wie heeft gebeld en zodat ik kan inschatten wanneer ik moet terug bellen.

Naast deze telefonische bereikbaarheid ben ik altijd bereikbaar voor mijn cliënten in geval van nood. Het gaat dan om noodgevallen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag. Stel je voor, je wordt plotseling opgenomen in het ziekenhuis of kliniek of een van jouw artsen wil overleggen met mij, dan ben ik daarvoor altijd bereikbaar.

Wanneer ik ziek ben of op vakantie ben, is er een waarnemer die dan bereikbaar is in mijn plaats. Dit vertel ik altijd vooraf aan jou en je begeleiders of verzorgers.

Gecategoriseerd in :

Dit bericht is geschreven door Nicole van Duijn